17 Temmuz 2009 Cuma

superman


Kriz sanirsam supermanide vurdu. 33. caddede kendisini canta satarken gordum gecen gun.
Her gecen gun sok olmaya devam etsemde sanirsam bazi seyler artik uluslararasi bir boyuta tasinip farkli bir anlam kazanmis. Kaldigim yurdun hemen alt katindaki barinda az evel yaptigim bir muhabbette daha evel turkiye ye gelmis olan bir almanin bana " Ankara ne sikici sehir " demesi gibi. yarildim gulmekten. barin ortasinda yerlere yattim diyebilirim.

Ayrica burda rastladigim spor olaylarinada deginmek istiyorum sasirilicak derecede futbol biliyor new yorkerlar. Ama futbolu kizli erkekli oynuyolar. Asil sok simdi geliyor. Futbol oynayan kizlar ailelerinin erkek gibi yetistirilern ortanca kizlari degil bildigin gul gibi kiz ve catir catir futbol oynuyolar. Aksamlari hali saha maci yapiyolar.

"-bir beyaz kadini 5 zencinin tecavunden ne kurtarir?
-basket topu."
birde ne zaman riverside parkta basket oynayan zenciler gorsem aklima bu efsane espri geliyor.

ve gunun son bombasi geliyor.
yeni tanistigim bir yunanliyla ortak kelimelerin muhabbeti yapilirken baklava, cacik, borek ten sonra hassiktirinde ortak tepki oldugunu ogrendim ve sok oldum. Akabinde Tom's restaurant in ortasinda onca amerikalinin icinde birbirimize 5-10 kere "hasssiktir!" diyip gulduk. Daha sonra bunu Asli'ya anlattigimda "onuda mi calmislar!" diye tepki vermesi apayri bir $ok oldu. Alkislar senin icin!

2 yorum:

Melisa Ceyizevi dedi ki...

e basbayagi calmislar da ondan! :P

la grande finale dedi ki...

:) kufuru sahiplenmek apayri bir komedi aslinda