14 Temmuz 2009 Salı

michael jackson


Geldigim ilk hafta boyunca michael jackson etkisini burada yogun olarak gozlemledim. i love ny t-shirtleri satanlara yeni bir mecra yaratmis olacak ki aninda michael jackson t-shirtleri basip satmaya baslamislar. Alinan gazetelerde ilk 5 sayfa michael jackson son 5 sayfa ise baseball haberleri olusturuyordu. Tabi butcem kisitli oldugu icin metroda ve yollarda bedava dagitilan bedava gazeteler tercihim oldugu icin belkide bu sekilde gozlem yapmamin nedenide budur. Yoksa "haci aldim ny times tam sayfa mj gidiyo" diyemem. village voice, am new york, metro news favorilerim arasina girdi bile. ozellikle village voice gozcu gazetesiyle bizdeki roll express arasinda gidip gelen bir cizgiye sahip. neyse konudan uzaklastik. Acikcasi ilk duydugumda o kadar tepki vermedim michael jackson in olumune ama biraz dusununce bizim jenerasyondaki yaslilik alametlerinden biri mi diye tirsmadim da degil hani. su an oturup dusundugumde megastar kavraminin belkide tek temsilcisiydi. Evet elvis, the Beatles gibi efsaneler geldi gecti ama sanirsam hicbiri michael kadar sallamadi ortaligi.

Neyse asil konuya geliyorum union squere yakinlarindaki bir sokakta rastladigim kostum dukkaninin vitrininde bu efsaneyi gorunce aklima how i met your mother daki barney nin evi geldi. Ve hakkatten her star wars fanatiginin bir adet edinmek isteyecegi bir atraksyon, kostum.


Hiç yorum yok: