23 Temmuz 2009 Perşembe

NYC Sari desene!

Evet arkadaslar basliktan anlasilacagi uzere huylu huyundan vazgecmez, maci izlicek biryer buldum ve izledim. Ortam mi? 'sabri allahindan bul' diye bi bagiran birini gordum ya dunyanin obur ucunda dagildim akabinde. ayrica cerrah bir arkadasimin ameliyattan yarida cikip 10 kusur blok kosa kosa maci izlemeye gelmesi baska bir bombaydi. nasil oluyorsa avrupa kupasi macindada fener gs diyaloglari yasandi mekanda. buda apayribir apsurtluktu. sonunda yendik ama galatasaray icimizi acmadi pek. daha zaman var gibi.
gelelim mekana, brodwayden 47th streetten kaptirip east e dogru gidince ilerde kime sorsan gosterir modunda merkezi biyerde. mercimek corbasi ictim sevindim tanidik corba bulunca.
guzeldi kisacasi. futbolun insanlari kaynastirma konusunda cok ilginc bir yonu var burda tanistigim avrupalilar turk oldugumu duyunca direk futbol muhabbet yapiyolar. ama sunu bilirim sunu soylerim 'football is not soccer'.

7 yorum:

Anil dedi ki...

sabri :)

ertaç mor formalardan istersen gönderelim :P

la grande finale dedi ki...

abi gordum nasil bir rezilliktir anlayamadim. bu ne abi hadi turuncunun aciklamasi yapildi. mor ne abi?

Unknown dedi ki...

sahada dehşet duruyormuş,

ben anıl'ın yalancısıyım :)))

la grande finale dedi ki...

dehset durmak!

Unknown dedi ki...

"dehşet durmak!" derken ?

la grande finale dedi ki...

biraz 2 kelimelik genel yargi klisesi gibi oldu :P

Unknown dedi ki...

ben genel-geçer bir kişiyim zaten :) olur öyle..