31 Mayıs 2010 Pazartesi

organize olun, geliyorum!

evet sayin seyirciler, artik benim icin istanbul vakti...
biraz kafa dinlemem lazim, bir kaostan baska bir kaosa giderek bunu nasil becericem bilmiyorum ama gitmek lazim...
tabi ki donucem ama kesin bir tarih veremiyorum...
tabi ki ucagin kalkmasina 1 gun olmasina ragmen ben hala hazirlanmadim...
tabi ki bu evdeki son 1 gunum olmasina ragmen hicbirsey yapmadim...
tabi ki son gunlerimi gezerek, icerek 2 tane partiye ve 2 konsere katilarak gecirdim...
tabi ki tras olmadim, kirli sakalimla mutluyum....
tabi ki camasirlari yikayip zaman kaybetmektense yeni t-shirt aldim, istanbula 2 bavul camasir goturuyorum...
tabi ki su an esya toplamak varken nette zaman kaybediyorum...
tabi ki gorusucez...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Geldin de görüşemedik adamım.

Adsız dedi ki...

Adsız çıkmışım yahu, Emrah ben :)

la grande finale dedi ki...

aklimdasin abi, aricam gitmeden daha buralardayim...

c e y d e dedi ki...

cok oldu.. buraya ne zaman geliyosun? (: