8 Kasım 2009 Pazar

pop

Evet arkadaslar uzun bir aradan sonra tekrar karsinizdayim. Hala birseyleri yoluna koymaya calisiyorum. Hayatin anlamini bilmicem ama new york un anlami bu sanirsam. Ama umutluyum.
Burada en fazla 2 hafta kafaniz rahat geziyorsunuz ve yeni bir amac gorev atraksiyon 2 hafta sonunda sizi bulup hedef halini burunuyor. Bakalim kahramanimizi onumuzdeki bolumlerde ne bekliyor tadinda B tipi yapimlarin sonunda hissetmek gayet dogal bir ruh hali oldu benim icin. Neyse uzatmadan nyc tespitlerime geciyorum. Populer kulturun amerikan toplumundaki yeri aslinda kendi kulturlerinin bir parcasi. Olayi gayet iyi sahipleniyorlar. Misal cadilar bayraminda baskan yardimcilarindan biri chewbacca kostumu giyip basin toplantisina cikabiliyor. Kimse
yadirgamiyor. Gecen postanede gorup almadigim akabinde evdeki zarflardan birinde gordugum pul setlerinden birisi. Simpsons serili pullar. Akillara zarar bir calisma.


Evet derken nublu dolmaya basliyor. Arkadaslarimi ugurlamak icin ciktigim kapida bodyguardlarla sohbet etmeye basliyorum. Derken bir araba duruyor ve kapi aciliyor akabinde Al Foster iniyor. Birden kapidakiler sessizlesiyor. Evet efsane geliyor. Yardim edip konusma firsati buluyorum. Hakli olarak bir donem calistigi Miles Davis'in t-shirt unu giymis ve bunu gururla tasiyor. Ilk set okadar degil de 2. set gorulmeye degerdi. 2. sette nublu cekirdek kadrosuna guzel bir ziyafet verdi. saol varol.


china town kokusundan bahsetmek isterim size sayin seyirciler. Sirf sabahlari bu kokuyu duymamak icin bir istasyon ileride indigimi biliyormusunuz?

Bu dukkani yillar once baska bir blog da gormustum. vayy sadelige bak ne guzel logo, ne guzel helvetica dediydim. Ama hayat oyle ilginc ki yolda yururken birden karsiniza cikartabiliyor..
Alttaki foto brooklynden geliyor. Olum bu nasil sus lan delimisiniz nesiniz. Icerde ayin mi var zikir mi var? Nerde o eski halloween ler. teyy teyy.
Hirsiza kilit dayanmaz.


Hiç yorum yok: